Våra duktiga tävlingskuskar..

Här kommer vi presentera, en i taget, våra duktiga tävlingskuskar som vi har på Kvinnersta skola.
 

Namn: Olivia Angermayr

Ålder: 12år

Fyller: 20e Mars

Längd: 157cm

Intressen: trav, läsa, matte, skriva, prata och vara med bästa kompisarna Sara, Molly och Ida

Gillar: att köra trav, mina bästa kompisar, ponnysarna på travskolan, prata, matte och Mulle och Bosse och att köra fort på banan!

Gillar inte: Ponnysar som inte vill samarbeta, ponnysar som inte vill komma in från hagen och när det dammar på banan och spindlar.

Kurser hon har gått: Alla som går att gå på Kvinnersta!

Kurser hon går på nu: Tävlings och tränings kursen på örebro travet.

Hjälper till på: helger, lov, läger, jippolopp, ponnyridningar och är inhoppare när det behövs.

Bästa med trav är: Ponnysarna och jag har fått miina bästa kompisar och min nuvarande kille där ifrån. och att man får lära sig mycket.

Favorit ponny: alla ponnysarna har ju en plats i  mitt hjärta men mest älskar jag Mulle och Bosse, de är ju så himla underbara!!

Varför tävlar du: För att det är så himla roligt och jag älskar känslan när man placerar sig och man verkligen känner att ponnyn ger ALLT! Jag bara älskar det!!

Vi tycker att Olivia är: smart, snäll, hjälpsam och kunnig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0