Sara är värdens lyckligaste!

Hej!
Jag måste bara skvallra lite till er! Sara fick sin dröm i uppfyllelse idag, hon fick träffa ingen mindre än Danny från EMD. Jag tror att hon är värdens lyckligaste tjej just nu. Detta läste jag på hennes facebook idag:
Dagen:
Har inte kunna sova så mkt ubder natten för jag vart så nervös xP men började dagen med en skön dusch och sedan hotellfrukost, efter det kom taxin och tog mig och mamma till emds studio där vi träffade DANNY :) där spenderade vi två timmar genom att prata, kolla runt i studion, ta massa bilder och kramas xP sen åkte vi taxi till hotellet och gick sedan en stundnpå stan och åt. När vi kom tillbaka till hotellet chillade vi en stund för att sedan åka LIMOSIN till hard rock cafe där vi åt, sen blev det limo tillbax till hotellet ;) så nu ligger alla i en varsin säg och tar det vääldigt lungt :) kan ju bara säga att 13 alltod har vart mitt turnummer, och det kommer nog fortsätta ;)♥



Jag är så fruktansvärt glad för hennes skull. Jag menar, det är hon värd våran fina Sara! <3

Ha det bra!
Kramar: Olympia Thurfjell <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0